martes, 17 de septiembre de 2013

Ja estem a batxillerat!!


Ara, comença una nova etapa a la nostra vida. Ja hem entrat a bat i ens hem d'esforçar al màxim per treure una bona nota, i així accedir a la carrera que volem estudiar.

En el meu cas, he escollit diferents modalitats relacionades amb les lletres.
Per començar, he escollit tres modalitats i dues optatives. 

La primera modalitat és Història per al món contemporani. 
La segona modalitat  és Literatura castellana
La tercera modalitat és Llatí.

Les optatives són les següents:
La optativa 1 és informàtica, i la optativa 2 és francès.

Sincerament, no tinc clar el que vull estudiar d'aqui dos anys, ja que tinc diverses possibilitats. Fa poc, volia estudiar la història, però m'he adonat de que té molt poques sortides i que possiblement no tingui feina. 
Ara mateix, he pensat en ser periodista ja que m'agrada redactar i informar-me de les últimes notícies de l'actualitat. 

Espero tenir sort, i escollir el camí que més em convingui per treballar d'una professió que m'agradi.


No hay comentarios:

Publicar un comentario